Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2014 00:05 - Сиво Ежедневие
Автор: jkarthur Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1142 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте хора аз съм Емо все още съм ученик и има време докъто завърша та искам да ви разкажа една случка от моя живот :)
Става въпрос за децата на моята възраст от 15-18 и на горе и най вече става дума за сивото ежедневие на децата ви :)

Малко инфо:
Аз съм обикновенно момче с обикновенно семейство имал съм щастливо детство и до скоро сиво настояще,но....

Всеки ден даскало и пак даскало.Не бях отличник имах огромни проблеми с учителите,семейството ми и дори приятелите ми но те са друга тема.Получавах доста двойки бях отчаян дълго време и започнах да правя нещо което момче на моята възраст не би трябвало да прави,но за съжеление по голямата част от учениците го правят.Започнах да пуша трева,което отначало ми се стори много хубаво нещо и си мислех,че няма да имам проблеми като не казвам на родителите ми (а цигари си пушех всеки ден.Бях започнал да давам всичките си пари за трева дори започнах да продавам работи от вкъщи които бяха мои.Съветвам родителите да обръщат повече внимание на децата си за това какво правят и как се развиват,но не до такава степен че да им дишате от въздуха им все пак всеки си има лично пространство.Сега най вече за това колко внимание обръщате на детето си зависи от това колко време имате повечето родители не отделят досатъчно внимание защото са постоянно на работа.Така беше и с моите баща ми кара тирове из европа а майка ми ходи по конференци в Гърция,Турция,Румъния и другите околни държви.Та нямаше кой да ми обръща внимание и много е важно децата ви с какви приятели дружат за съжеление мога да кажа,че повечето ученици пушат например от 100 ученика поне 60-65 са пушачи,а малка част от тях пушат и трева.Та нашите ми пращаха пари и половината отиваха за трева.Когато всичко беше много сиво много досадно и отчайващо дойде едно момиче в живота ми което буквално ме върна към живота от тук нататък със сигурност ви е ясно какво е станало,но все пак имах доста двойки всичко се обърна поне на 4-ки,а имах и 6 по английски годината я завъших с общ успех околко 4,67 не помня точно.Чудото е,че майка ми и баща ми са заклети пушачи,а момичето ме отказа от цигарите дори.Та колкото и малко време да имате отделяйте го на децата си,те ще го оценят,поущрявайте ги,наблюдавайте ги защото в днешно време българската образователна система е ужас.Когато децата ви искат да излязат с приятели ги пускайте стига да знаете с кого излизат ако всичко е наред ще запомнят вашата доброта.


Това беше кратката история.Ще се радвам ако съм помогнал на някой родител да разбере какво се случва в повечето училища.Дано съм бил полезен :)





Гласувай:
1



Следващ постинг

1. touyarima - Здравей
01.05.2014 12:04
Жалко, но да наистина нещата стоят така. Лично не мисля,че родителите имат вина, тъй като всеки сам прави своите избори, не е като да си на 9 години, че да не разбираш какво правиш. А съвсем друго е за какво си го правил. Та интересното ми е как това въпросно момиче те е отказало да използваш тревата? Явно цялата работа е била,че си искал внимание-което както и да го погледнеш звучи...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jkarthur
Категория: Хоби
Прочетен: 26922
Постинги: 5
Коментари: 3
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930